خدا ، عشق و بقاء
خدا ، عشق و بقاء

خدا ، عشق و بقاء

پوست لیمو ١٠ برابر آب لیمو ویتامین دارد . . .

 

 

خوردن اسفناج موجب تقویت عضلات می شود.


پوست لیمو ٥-١٠ برابر آب لیمو ویتامین دارد.

تمبر هندی دل به هم خوردگی و تهوع را برطرف می کند.

زیاده روی در مصرف آب انگور ایجاد سنگ کلیه می کند.

آناناس بسیاری از خاصیتهای خود را هنگام تبدیل شدن به کمپوت از دست می دهد.

مصرف زیاد زرشک برای زنان حامله مناسب نیست.

شکلات خالص از لخته شدن خون در بدن جلوگیری می کند.

مالیدن روغن بادام تلخ روی صورت لکه ها و چین و چروک را از بین می برد.

اگر پوست شما کک و مک دارد آن را هروز با آب گوجه فرنگی تمیز کنید از بین می روند.

آویشن ضد غلظت خون است.

بالنگ تقویت کننده معده است.
نظرات 8 + ارسال نظر

با سلام
از خون سرخ بهمن سرسبز شد بهاران/
اندیشه باور شد در امتداد باران/
بر صخره های همت جوشیده خون غیرت/
بانگ سرود و وحدت آید ز چمشه ساران
والفجر بهمن آمد فصل شگفتن آمد/
بر پهن دشت باور خالی ست جای یاران

من از طرف خودم آغاز دهه فجر ایام الله 22 بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را خدمت شما و مردم غیور ایران تبریک عرض می دارم. با تشکر. مرتضی کریمیان از نکوآباد شهر دیزیچه شهرستان مبارکه

عبدالرسول پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 23:26

سلام استاد قنبریان

دانشجوی دانشگاه دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1394 ساعت 14:00

سلام استاد قنبریان خواهشا نمرات درس ماشین dc را در همین وبلاگ تان بگذارید. چون با توجه به اینکه من خیلی کنجاو هستم می خواهم زودم نمره ام را تماشا کنم و استاد عزیز خواهش میکنم به این سوال آخر من هم توجهی کنید و پاسخ سوالم را سریعا بدهید که چرا نمرات درس مدار های الکتریکی را در این وبلاگ تان نگذاشید و مسقیما وارد سایت دانشگاه کردید؟ منمون از جواب دهی تان.

سلام ، در پاسخ به سئوالتان تنها به این جمله بسنده میکنم " انسانها محکوم به رفتار و اعمال خودشان می باشند . "

مرتضی کریمیان دانشجو دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 14:23

سلام مهندس قنبریان

مرتضی کریمیان دانشجو دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 15:24

با عرض سلام و خسته نباشید جانانه خدمت مهندس امیر قنبریان استاد محترم دانشگاه و مدرس دانشگاه:
از تلاش هایی جنابعالی در مورد تدریس و رعایت ارتباط صیمیمیانه با دانشجویان بسیار قدردانی می کنم.
با تشکر.

مرتضی کریمیان دانشجو دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 15:23

با عرض سلام و خسته نباشید جانانه خدمت مهندس امیر قنبریان استاد محترم دانشگاه و مدرس دانشگاه:
از تلاش هایی جنابعالی در مورد تدریس و رعایت ارتباط صیمیمیانه با دانشجویان بسیار قدردانی می کنم.
با تشکر.

مرتضی کریمیان دانشجو دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 15:18

با عرض سلام و خسته نباشید جانانه خدمت مهندس امیر قنبریان استاد محترم دانشگاه و مدرس دانشگاه:
از تلاش هایی جنابعالی در مورد تدریس و رعایت ارتباط صیمیمیانه با دانشجویان بسیار قدردانی می کنم.
با تشکر.

kalantar پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 21:01

سلام اقای قنبریان.
خسته نباشین.
جا داره از زحمات فراوانی که هم توی دانشگاه و هم اینجا
میکشین تشکر و قدردانی بکنم.
اقای قنبریان قرار بود اخر هفته یعنی امروز نمونه سوالات امتحانی درسDCرو بزارین ولی هنوز نزاشتین.ممنون میشم اگه
سریع تر بزارین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد