خدا ، عشق و بقاء
خدا ، عشق و بقاء

خدا ، عشق و بقاء

دست ‌نوشته شهید رضایی‌نژاد از سخنان شهید رجایی . . .

  
شهره پیرانی، همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد از شهدای هسته‌ای یادداشتی از این شهید بزرگوار را در صفحه شخصی‌ اینستاگرامش منتشر کرد.

وی با انتشار تصویر زیر نوشت: «یادداشت دیگری از داریوش که نقل قولی از شهید رجایی ست. داریوش اصالت داشت و هیچگاه گذشته و سختی هایی که کشیده بود را فراموش نکرده بود و همواره با افتخار به ان نگاه میکرد. چرا که معتقد بود هر انچه به دست اورده به دلیل سختی هایی بود که در گذشته کشیده بود».


اگر شما می‌خواهید به من خدمت کنید، گاه‌گاهی یادم آورید که من همان «محمدعلی رجایی» فرزند عبدالصمد اهل قزوینم که قبلا دوره گردی می کردم و در آغاز نوجوانی قابلمه و بادیه فروش بودم و هرگاه دیدید که در من تغییراتی به وجود آمد و ممکن است خودم را فراموش کرده باشم همان مشخصات را به یادم بیاورید و در کنار گوشم زمزمه نمایید که این تذکر و یادآوری برای من از خیلی چیزها ارزنده تر است.

 
 
 
منبع : فارس

انتهای پیام/ن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد